Здравейте,
Бих искала да споделя впечатления от всеотдайното отношение към пациентите на госпожа Галанова. Не разбирам точно каква е нейната длъжност, но тя обикновено е на „предната линия“, на регистратурата – посреща, изслушва, насочва. Прави го с готовност и разбиране към всеки пациент, за всеки проблем. Изглежда разбира добре, че всеки влязъл в болницата, е дошъл не за да се поразходи в интелектуалната компания на медицински лица, а е воден от проблем, безпокойство, болка. И винаги, независимо от ситуацията, независимо от нервите и нетърпението на всички други, успява да запази спокойствие и бързо и адекватно да предложи решение с топлина и разбиране. По много мек и тактичен начин успява да разведри атмосферата около възникнал спор или конфликт – от недоглеждане на някой, от бързане на пациенти и служители, от престараване, или просто от по-трудни характери или моментни притеснения...Нормално е в болнично заведение да присъстват такива емоции, но Вашата служителка бди и с усмивка преборва всеки възникнал проблем. Това е много ценно за пациентите, това помага за стабилизиране на доверието ни към болницата. Много благодаря за това, че в СофияМед работи такъв Човек – госпожа Галанова!
С уважение и благодарност,
Елена Панайотова